Contribuyentes

Seguidores

Con la tecnología de Blogger.
RSS

DESKRIBAPENA

Nik Nahia deitzen naiz.Animaliak gehien  gustatzen zait.Txakurra dakat eta Kiki izena du.Nire txakurra Yhork sahi terrie da ,Iruñera eramaten dudanean  oso pozik jartzen da, txapeldun bat eginda dago.
Neuk hile beltza dakat eta pixka bat kiribildua dakat.Nire begiak marroiak ditut eta 10 urte dakat .Abuztuan 28 egiten ditut urteak ,40 Kg pisatzen ditut.

Here 7 hamster ditut , dordoka bat,2 periquito ,2 hoilo eta zaldi bat.Blogger bat dakat ANIMILIAK deitzen dena.Ordenagailuak asko kontrolatzen ditut.Errenterian bizi naiz.

Nire andereñoa Yolanda izena du.Nire ama M.sol deitzen da, nire hania Unai deitzen da eta nire aita Koldo.
Nire janari gustokoena tortillapatata eta makarroiak dira.Nire aita eta niri asko gustatzen zaigu barbakoa eta parrila egitea mendian.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comentarios:

5d dijo...

hola Nahia ami tanbien me encantan los animales

Publicar un comentario